טיפים לתאורה דקורטיבית לבית של מעצב

תמיד להפוך את המקום לחיים או להיראות יפה כיוון שהפיכת הדירה לבית כרוכה בתהליך יסודי של בחירת האלמנטים הנכונים. ישנם דברים מסוימים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת ​​הרמת המראה הפנימי והעיצוב של הבית שלך, זה כולל בחירת התאורה הנכונה לבית שלך. המקום שלך אינו שלם ללא התאורה המוצבת במקום הנכון שיכולה להאיר את ביתך ולהרגיע את עצבי הלחץ של האדם. כאשר אנו חושבים על שמירה והגברה של החלל, האווירה והאווירה בבית, התאורה ממלאת תפקיד חשוב.

עם אורות בהירים אתה יכול להרגיש ער וממוקד ואילו המעומעם והמעליות הרכות עוזרות להירגע ומעוררות שינה. המשמעות היא שעליך לבחור את התאורה הדקורטיבית הנכונה לבית.

איזנו את האור בכדי לקבוע את מצב הרוח: למשל, אם החדר מיועד לילדים, האורות אמורים להיות בהירים יותר מכיוון שהם צריכים משהו שישאיר אותם מצפצפים ולא עצלנים. באופן דומה, חדר השינה זקוק לאורות רכים לשינה נוחה. חשוב לאחד לאזן את האורות המושכים והמקסים מספיק כדי שאחד יוכל להירגע וליהנות באזור שלך. עליכם לדעת כי כל חלק בחדר שלכם שונה ולכן חשוב לבחור את התאורה הנכונה לחדר.

אל תזניחו אור טבעי: כדי להבין את משמעות האור הטבעי בבית, עליכם לדעת שחשוב לכם לצבור ויטמין D ואור שמש מסונן עבור הצמחים הפנימיים שלכם. הכנסת אור טבעי לפנים חשובה לאווירה הטבעית של הבית כמו גם לבריאותך. אתה צריך לוודא שיש הרבה חלונות כדי שהאור ייכנס וילונות בהירים כדי ליהנות מפרטיותך כשאתה רוצה. עליך לאזן בין אור טבעי לאור מלאכותי.

זרקור למקום האהוב עליך: עליך להשתמש בתאורה הנכונה כדי להתמקד בקיר התכונה בצורה עדינה. מתוך מחשבה על הדרך והאלמנט האדריכלי, עליך לבחור את האורות הנכונים המותקנים באופן סימטרי מעל אח האח של האח או אפילו תצלום יפהפה.

הסתרת אקורדי הסתרה: אם אתה תוהה מה טוב יותר מהסתרת אקורדי האור, עדיף שתשתמש בהם. זה יהיה אידיאלי עבורך למקם את האור בצורה כזו שהם יוצרים עיצוב יפה. אור חסר אקורדים לחדר עשוי להיראות כאופציה קשה, אז הסתירו אותם וודאו שהאקורדים לא יהוו מכשול בפנייה לביתכם.
זכור את הטיפים הללו של מעצבי הפנים בבחירת אורות תפאורה לביתך. עליך לדעת כי הסלון דורש את מירב תשומת לבך, בהיותך מרכז הבית שלך חשוב לך לבחור את האורות הנכונים והחמים. עם נוריות LED, מנורות בהירות ואור מרכזי כדי להעניק לפנים שלך מראה נהדר. אם תלויים תצלומים על הקירות, עליך להציב מעליהם אורות כדי להדגיש את הזיכרונות הטובים ביותר בחייך.
עליך לבחור את התאורה הדקורטיבית לבית.

Comments are closed